piatok 19. októbra 2012

Niečo nové....

Tak a som späť! Ešte pred mojím odchodom nám menili okná a  premaľovať stenu som už nestihla.Pôvodne  mám spálňu ružovej farby a nie tak dávno,takže som sa rozhodla, že premaľujem len tú časť steny kde je okno.Všetko prebiehalo podľa plánu,len keď prišlo k finále, že stiahnem lepiacu pásku, kde sa stretávajú dve farby, tak mi tá moja páska pekne stiahla sem -tam ružovú farbu. Do ďalšieho maľovania sa mi nechcelo púšťať a tak som musela niečo vymyslieť...a tu je výsledok. Mne sa celkom páči a hlavne to, že som si mohla znovu zasadnúť za moju obľúbenú pílku. 











4 komentáre:

  1. Vítej doma Ivetko!Krásně vymalováno!Ovšem nechápu jak jsi mohla pilkou vyřezat takovou filigránskou krásu,jsi už umělkyně -mistr ve svém oboru!Užívej si krásný podzim,ahoj Daja.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No, páni, Ivetko! Úžasná dekorace, kouzlo nechtěného!
    Jsem ráda, že jsi zpátky!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to je originální! Moc pěkné tlumené barvičky, a ty krajky...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pááni, to je opravdu nádhera... moc krásné!
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť