utorok 19. apríla 2011

Dobré ráno

Dnes na cestu do roboty som si vzala foťák, že si odfotím východ slnka. Krásne vychádza spoza kopcov a obloha hrá krásnymi farbami. Však vybrala som sa skoro a slniečko sa tak neponáhľalo...možno nabudúce....:o) Musím však predstaviť môjho malého speváka, ktorý mi každé ráno vyspevuje až na samom vrchole stromu :

...o 6.15

...a o 8.00, je vytrvalí :


A moja vitruálna priateľka menom Zuzka ma prekvapila dnes krásnou pohľadnicou, ktorú som hneď po vybalení z obálky / ešte teplú :o)) / hneď aj vyfotila, aby som sa mohla pochváliť!

Ďakujem Zuzi veľmi pekne a prajem tebe a všetkým krásny slnečný týždeň !!!

6 komentárov:

  1. Krásny kamoš na spestrenia rána:) Aj prekvapko od zuzky, samozrejme:)Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ivetka, príroda je najkrajšíma najlepším relaxom i vtedy, ak sa nezachytí okom fotoaparátu. Dúfam, že si si v jej náručí oddýchla. Tvoja superstar asi spieva zo srdca:)
    A nemôžemneokomentovať Zuzkine dielo, lebo to je iná šikovníčka, všetkým nám počarila:)
    Krásny deň, moja

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Ivet!!
    Máš krásného ranního zpěváčka - kamaráda!!
    Hned je svět krásnější :o))), že jo??
    Tak ať Ti cestou do práce sluníčko krásně vychází
    a Jitřenka Tě provází!!!
    Krásné překvapení Ti Zuzanka poslala,
    vyrábí nádherné pohlednice!!
    Ivetko, měj se krásně :o)))
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ivetko, nádherně si fotila. Dneska jsem na dvorku přesazovala a na koníně seděl kos a zpíval mi :o)
    Pohlednice je nádherná, má tu čest také jednu vlastnit. Zuzka je úžasná!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ďakujem Vám za slovíčka, veľmi sa vám teším! A áno príroda, hlavne teraz na jar je krááásna!!
    Pekne si ju teda užívajme!
    Iveta

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj Ivetko, krásný chlapík ten Tvůj zpěváček ,hlas má asi tak dobrý jak Peter Dvorský.....Přeji Ti ze srdce požehnané velikonoční svátky plné sluníčka a klidu Daja.

    OdpovedaťOdstrániť