štvrtok 16. decembra 2010

Potulky mestom ll.

Stuttgart bol mojim domovom tri mesiace a rada sa podelím s vami s jeho krásou. Je to mestečko s krásnym námestím Schlossplatz :


 ... s ulicou plnou obchodov svetových značiek Königstraße :



...s trhmi preplnených zeleninou :



...kvetinami :



...starožitnosťami :



... s kostolmi, kde nájdeš duševný pokoj :



Známy je Mercedes múzeum :



Jeseň v ulici Mozartstrasse :



A zavítala zima :



a s ňou rozprávkovo krásne vianočné trhy :





:o))) .





5 komentárov:

  1. Ivetka, nadherne...dakujem aspon takto si to mesto pozriem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ivet, krásne si to nafotila, podaril sa ti prierez cez dve ročné obdobia:)Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ivet,
    moc hezké fotky.
    Město vypadá báječně.
    A ty trhy!!! :o))) To by se mi líbilo :o)))
    Krásný den
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ivetko, díky za krásnou exkurzi! Náš Adam při pohledu na mercedes muzeum pokřikuje, že tam musíme jet, nejlépe zítra :o)
    Fotky jsou krásné, ale já jsem ráda, že tě máme zase tady!
    Pohodový večer, pa Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zuzi, Gabi, Jarka a Heli ste zlaté.....a mesto je naozaj pekné v každom ročnom období.
    Heli do Mercedes múzea som sa bohužiaľ nedostala, lebo v pondelok keď bol môj voľný deň bol bohužiaľ zavretý, ale hovoria, že sa tam oplatí zájsť. A na trhy už ani nehovorím....je to tam ako v rozprávke.... ale mi šikulky si tú rozprávku vytvoríme aj doma :o)))
    Pekný víkend !!!
    Iveta

    OdpovedaťOdstrániť