sobota 31. júla 2010

!! Losovanie !!

Dnes je dňom keď moje ihelníčky dostanú svojich nových majiteľov. No skôr ako prejdem k losovaniu chcem poďakovať všetkým za milé komentáre, ktoré ma veľmi potešili a podporili k ďaľšej činnosti. Je dobré cítiť, že môžem tu byť medzi vami, tak úžasnými tvorivými žienkami!!
Trochu sa mi termín posunul a to z dôvodu, že som dostala nečakane milé pozvanie od kamarátky na potulky prírodou. A výsledkom bol :
.... malý dubáčik. :o))

Tak a teraz už očakávané losovanie, ktoré prebehlo hladko. Mená som popísala na ceduľky :

...a vytiahla tri mená:

- BOHDA -
- JITKA -
- IRIS -





Gratulujem!! A prosím o zaslatie adries na môj email!

Pekný večer!

9 komentárov:

  1. Júúúj...
    Verím, že výherkyne majú radosti kopec a ja sa teším zo šťastia v láske...:)Gabi
    P.S.: Duby, pekný dubáčik:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ivetko, moc tě zdraím a vyherkyním blahopřeju! Čeká na ně nádherná výhra!
    Příjemný večer, zdravím Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherná houbička, můžu na ní nechat oči !
    Gratuluju šťastným čekatelkám na balíček !
    Jar.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Ivet,
    Dubáčik-k Tobě zkrátka jde!!! :o)
    Krásně si tam seděl!!!
    Děkuji Ti za moc hezký lesní komentář!!!
    Obě jsme si to dnes užily!!

    A výherkyním gratuluji!!!!!!!!!!!! :o)
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj Iventko, je to moje první výhra, už se moc těším na balíček. Přeji krásný den, Jitka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jéééj, to je milé prekvapenie! Krížikové vyšívanie sa mi veľmi páči, len nemám trpezlivosť na neustále vymieňanie farebných nití. Snáď mi výhra k tomu dodá chuť a odvahu! Ešte aj teraz čumím na tie ihelníčky a neviem sa na ne vynadívať!
    A dubáčik je ukážkový! Krásnu nedeľu! iris

    OdpovedaťOdstrániť
  7. gratulujem vyhercom....je to krasna vyhra...na tuto vyhru som si ostrila zubky .))) ale nevyslo...hadam nabuduce...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. IVETKO , TAK ŠŤASTNĚ KOUKÁM ,ŽE SE NA MĚ DNES USMÁLO ŠTĚSTÍ VE HŘE .
    MÁM VELKOU RADOST A TĚŠÍM SE NA TU KRÁSU ,AŽ JI BUDU MÍT DOMA .
    MOC DĚKUJI .
    PŘEJI HEZKOU NEDĚLI .
    JO HŘÍBEK VYPADÁ POHÁDKOVĚ .BOHDA

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásná výhra..všem moc gratuluji.To moc potěší.
    Krásný den.Marťa

    OdpovedaťOdstrániť