utorok 16. marca 2010

Dnes som dostala svoje prvé ocenenie od Katie 25. Veľmi veľmi ďakujeeem ! http://magiekrizku.blogspot.com/
7 vecí o mne:

1. Od malička mám rada ručné práce. V škole som mala veľký úspech s vyšívaným obrusom čo mi ešte roky spomínal pán učiteľ. A výtvarná bola moja srdcovka.
2. Mám rada hlavne krížikovú výšivku. Hlavne počas dlhých zimných večeroch som povyšívala kopu obrazov a obrusov hlavne s kvetinovým motívom.
3. Nedávno som prostredníctvom internetu objavila digiscrap. Však málo sa mu venujem lebo väčší zážitok mám z decoupage. Veľmi ma začal baviť a až natoľko, že neustále na to myslím čo môžem pretvoriť a vynoviť s touto technikou.
4. Rada fotím hlavne prírodu okolo seba. Mám rada západy slnka....pripadajú mi tak romantické.
5. Rada cestujem a spoznávam nové miesta a ľudí. Mojím snom je dostať sa raz do Holandska a prejsť sa pomedzi rozkvitnutými tulipánmi. Zbožňujem tulipány! Keď ich mám v záhradke viem ich dlho len tak obdivovať.
6. Obľúbenou mojou farbou je žltá a všetky jej odtiene a tiež červená. Ročné obdobie  jar. Obľúbené jedlo čokoláda. :-) 
7. Rada prezerám stránky a nestačím žasnúť jak krásne nápady nachádzam hlavne od vás. A pritom cítim tak pozitívnu energiu čo ma nabíja a poháňa dopredu. Ešte raz vám ďakujem!!! 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára